Reservedele
De gængse reservedelshandlere har sjældnere dele til GS og GSA - til gengæld bliver der flere specialister, og reproduktion er begyndt af enkelte dele. Sliddele kan findes endnu, men det kan være nødvendigt at kigge flere steder. En del danske virksomheder ligger inde med dele, og velassorterede tyske og hollandske specialister kan skaffe det mest gængse. Pladedele kan findes, men ikke nødvendigvis alt.
V�r opm�rksom p�, at flere dele til GS-GSA og berline-break, ikke n�dvendigvis passer sammen, selvom de ligner hinanden. D�re kan ikke passes GS-GSA, medmindre man sk�rer et andet hul til de udvendige h�ndtag. Bagd�re til break er ca 1� cm h�jere bagtil end p� berline og kan ikke passe sammen, medmindre rammerne flyttes. GSA berline er lidt l�ngere end GS (og GSA break). Forsk�rme til GS og de fleste GSA har sideblinklys monteret forskellige steder osv. Dog kan GSA bagbro godt sidde p� GS, ligesom bremsedele kan veksles mellem GS og GSA - undt. GS til �rgang 72.
Man kan v�re heldig at finde tingene billigt og ofte til for�ring, hos nogen der bare vil af med det. Reservedelspriserne er meget elastiske og udbydes lige s� tit til vintage-priser som til skrot-prisen. Generelt b�r alle priser ligge under den pris de blev solgt til da de var nye. Der er ikke mange dele tilbage, omvendt er eftersp�rgslen om muligt endnu mindre. Nye dele er mest eftertragtede, mens brugte sj�ldent har den store v�rdi.
Se i �vrigt siden med links, her finder du en m�ngde henvisninger til firmaer som har GS og GSA dele.